Friday 18 May 2012

BOIKOT POLIS SEMINGGU ! IDEA BODOH DARI PUAK PAKATAN RAKYAT.!


Puak Pakatan Rakyat hari ini telah mencadangkan supaya memBOIKOT POLIS seminggu menerusi entri didalam sebuah blog http://suarapakatanrakyat.com/2012/05

Cadangan itu dibuat kononnya pihak polis telah melakukan kekejaman dan keganasan yang melampau terhadap beruk-beruk kunyit semasa himpunan Bersih 3.0 pada bulan lalu.

Dah beruk-beruk kunyit bertindak macam orang gila nak jadi samseng, takkan POLIS nak tengok je..Dah jadi huru hara, takkan POLIS nak tengok je..Dah rosakkan harta benda awam, takkan POLIS nak tengok je..Dah dirempuh, disepak, diterajang..takkan POLIS nak tengok je.. Gunakanlah akal skit puak Pakatan Haram oii..55 tahun POLIS menjaga keselamatan rakyat dan keamanan Negara ini sejak dari merdeka ada ke puak-puak ni pernah fikir..! POLIS takkan bertindak sesuka hati kalau tidak ada sebab.

Idea seperti ini sebenarnya telah menyerlahkan lagi KEBODOHAN dan BANGANGnya puak Pakatan Haram pembangkang di negara ini. Apa ingat POLIS ni barang dagangan yang boleh dijualbeli ke sampai nak boikot. Amat malang Malaysia punya pembangkang BODOH semacam ini. Nak BOIKOT POLIS seminggu pulak tu, apasal tak boikot seumur hidup..haha bangang punya Pakatan Rakyat!

                                                         BODOH..!





No comments:

Post a Comment