Sunday 20 May 2012

PANAS! BERSIH 4.0 AKAN DIADAKAN 24 DAN 25 MEI INI.!


Tak sampai sebulan demo BERSIH 3.0, sekarang BERSIH 4.0 telah pun dirancang. Seramai 60 peniaga telah merancang untuk berniaga di kawasan kediaman Pengerusi BERSIH Datuk S. Ambiga di Bukit Damansara pada 24 dan 25 Mei 2012 ini.

Perancangan mereka untuk berniaga tersebut telah dinamakan sebagai "BERSIH 4.0 - Mencucikan demo BERSIH 1,2,3 dari beruk-beruk kuning Ambiga".

Pengerusi Majlis Bertindak Peniaga-peniaga Kuala Lumpur Datuk Jamal Md Yunus berkata mereka akan berniaga pelbagai barangan, makanan dan minuman dari pukul 3.30 petang sehingga 8 malam pada hari terbabit.

Peniaga terbabit berbuat demikian bagi menampung kerugian mereka akibat perhimpunan yang bertukar ganas yang dianjurkan Ambiga di ibu kota pada 28 April lepas. Menurutnya, mereka akan tetap terus berniaga disitu sekiranya permohonan mereka untuk mendapatkan permit ditolak oleh pihak DBKL.

Padanlah dengan muka ko Ambiga. Kepada peniaga-peniaga, selagi aci india KUNYIT ni taknak bayar ganti rugi, elokla korang teruskan berniaga kat situ. Alang-alang meniaga elok dijadikan terus 'Bazaar Rakyat Kuning'kat situ. Kasi dia panas jubor duduk kat rumah tu. Musibat punya LAWYER CABUK.!

Kepada Unit Amal PAS boleh la korang stanby gilir-gilir jaga Ambiga kesayangan korang ni..hahaha pasal dia kan 'Srikandi' baru bagi Pakatan Rakyat..

No comments:

Post a Comment