Sunday 13 May 2012

Negara Islam : DAP Sudah Bosan Dengan Sikap PAS.!


Parti DAP melalui Pengerusinya, Karpal Singh telah menempelak Parti PAS supaya tidak mengulangi pendirian parti itu untuk menubuhkan sebuah negara Islam. DAP membantah keras tindakan PAS itu yang mana agenda negara Islam tidak pernah sama sekali dibincangkan dan dipersetujui di dalam perjuangan Pakatan Rakyat.

Baru-baru ini Presiden PAS, Hadi Awang telah terkeluar dari mulutnya kenyataan untuk menubuhkan sebuah negara Islam sekiranya Pakatan Rakyat memerintah ke Putrajaya. Tidak sampai 24 jam, Karpal Singh secara terbuka menempelak Hadi Awang kerana membuat kenyataan tubuh negara Islam tersebut yang menurutnya tiada dalam Perlembagaan Negara.

Karpal jelas tidak berpuas hati dengan sikap Hadi Awang yang suka berdolak dalik mengenai perjuangan PAS yang mana bercakap tak serupa bikin (lidah bercabang). Ternyata PAS dah semakin terdesak untuk meraih sokongan terutama dari orang melayu Islam menjelang PRU-13 ini.

Mungkin Hadi Awang terlupa yang PAS sekarang adalah kuda tunggangan dalam Pakatan Rakyat. Sebab itu apa idea dan agenda dari parti PAS yang cuba diketengahkan pasti akan di bangkang dan dibantah secara terbuka oleh DAP yang jelas anti Islam dan nak menghancurkan Islam.

Yang bodoh dan bebal disini pastinya lah parti PAS. Bersekongkol dan bekerjasama dengan parti yang namanya Dog Action Party ini. Perjuangan negara Islam dah dibuang diganti dengan negara berkebajikan, dan sekarang Hadi kutip balik semata-mata nak tagih undi orang melayu Islam. Cukup-cukuplah PAS nak main sandiwara.

Selagi ditunggang dijadikan kuda oleh DAP, jangan harap ada perjuangan negara Islam dalam PAS.. Dapat plak Ketua Pembangkang spesis macam si Anwar Al Jubree, cakap depan lain, belakang lain, agama Islam disamaratakan..khalimah Allah pun dijualnya.

Betullah kata Hassan Ali, PAS sekarang dah dikuasai dan disesatkan oleh parasit-parasit didikan Al Jubree, yang hanya pandai tabur janji, perjuangan agama dikhianati, sanggup bertuankan DAP, dah takde maruah diri, hanya perjuangkan agenda peribadi. Sah PAS dah gila BABI..! DAP ganti PAS..!






No comments:

Post a Comment